Narration - Sting


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Paroles de Sting - Narration

One. Exterior. Cathedral. Daylight. Establishing it's beauty in elevation, stain glass and stone carvings. From its huge doors suddenly comes a flow of white cloud choir boys. Angelic, white surplussed, all bobbing in a disciplined stream. But then, suddenly in their midst, startling, ridiculous, incongruous is Martin a young man in an ill fitting rain coat. As the boys proceed in their orderly way, Martin is left alone. Peculiar, disturbing. Which one... which one will it be?



Two. Interior. An office near the Cathedral. Daylight. A view of the Cathedral through the window. Alone, in this Dickensian office above the small printing presses, sits Mr. Bates, middle aged, meticulous, writing with a gold barreled fountain pen. He's finishing a little verse beneath a picture of an angel:







Although we all must sometimes stumble

As we journey through this life,

I've never heard you moan or grumble,

The perfect mother and wife.

Bates places the sheet of paper on top of a pile of similar sheets, his face heavy with contempt. He stares into the middle distance. A framed photograph of a lively, attractive young woman, Patty, his daughter, is in front of him, on his expanse of desk. He glances at it. He caps his fountain pen, neatly puts the sheet into the pending tray, neatly lines up his blotter, his desk aids, and satisfied, rises to join the homeward throng.



Three. Exterior. Cathedral precincts. Fading daylight. A few people bobbing along with the anomalous, near vacant, tired expression of home-goers. Which one... which one will it be

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Video de Sting - Narration

Traduction de Sting - Narration

Une. Extérieur. Cathédrale. Lumière du jour. Établir sa beauté dans l'élévation, les vitraux et les sculptures en pierre. De ses immenses portes sort soudain un flux de garçons de ch?ur de nuages ​​blancs. Angélique, blanc surplombé, tous dansant dans un ruisseau discipliné. Mais alors, soudain au milieu d'eux, surprenant, ridicule, incongru, Martin est un jeune homme dans un manteau de pluie mal ajusté. Alors que les garçons progressent de façon ordonnée, Martin est laissé seul. Particulier, dérangeant. Lequel ... lequel sera-ce?



Deux. Intérieur. Un bureau près de la cathédrale. Lumière du jour. Une vue de la cathédrale à travers la fenêtre. Seul, dans ce bureau dickensien au-dessus des petites presses à imprimer, est assis M. Bates, d'âge moyen, méticuleux, écrivant avec un stylo plume à canon d'or. Il termine un petit couplet sous une photo d'un ange:







Même si nous devons tous trébucher parfois

Alors que nous voyageons à travers cette vie,

Je ne t'ai jamais entendu gémir ou grogner,

La mère et l'épouse parfaites.

Bates place la feuille de papier sur une pile de feuilles similaires, le visage plein de mépris. Il regarde au milieu. Une photo encadrée d'une jeune femme séduisante et animée, Patty, sa fille, est devant lui, sur son bureau. Il y jette un coup d'?il. Il coiffe son stylo plume, place soigneusement le drap dans le bac en attente, aligne soigneusement son buvard, son bureau et satisfait, se lève pour rejoindre la foule.



Trois. Extérieur. Enceintes de la cathédrale. Lumière du jour qui s'estompe. Quelques personnes se balançant avec l'expression anormale, presque vide, fatiguée des ménages. Lequel ... lequel sera-ce

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